Momo Kapor: Sentimentalno vaspitanje

Zgražanje kritike, tačnije onog njenog elitnog dela, zavidljivog, podseća u tom slučaju na jadikovke prevarenog i očigledno dosadnog, zakonitog muža, kome je žena pobegla sa nekim šarmantnom bitangom, napustivši, za sve druge,  "onakvog muža i onakvu kuću" u ojoj su se tačno znale vrednosti dostojne poštovanja i zevanja.

Ne mari ništa što se neko rodi u pačjem dvorištu, samo kad se izlegao iz labudiovog jajeta.

Ljudi vide samo kad padamo.

Ako hoćeš da ti čovek ili dečko svim srcem žudi za nečim, učini samo da se to teško postiže.

Da je Tom bio veliki i mudar filozof, kao pisac ove knjige, on bi shvatio da je RAD ono što činiš pod moranje, a da je igra sve ono na šta nisi primoran.

Postoje pravi pisci koji svaku svoju knjigu moraju da plate keš životom.

UMETNOST NEMA VEZE SA OKOLINOM.

"Oduvek sam znao da ljudi moraju umreti, ali sam se potajno nadao da se to neće dogoditi meni. E pa dogodilo se!" Vilijem Sarojan, Amanet, za spostvenu sahranu.

Prestani da zvoniš. Ovde ima neko ko će da poludi!

Dok čovek peva, on je nepovređen.

Nikada nisu išli ruku pod ruku, kao što ljubavnici idu, već držeći se za ruke kao stari prijatelji iz detinjstva.

"Sve bliža tebi" ( posveta)

Dž. Din koji ima toliko ličnog u sebi da bi se teško mogao vezati za jednu osobu.

NAJLEPŠI STIH
"Ne ostavljaj me
Ne ostavljaj me
Ne ostavljaj me
Ne ostavljaj me ..."

Čovek se rađa da bi živeo, a ne da bi se pripremao za život.

Momo Kapor: Sentimentalno vaspitanje




No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...