Počinimo u tišini i nad mirnom vodom, Zahvalimo udesu za sve zlo i teško nije bilo.

Ivo Andrić, citati
Život nam vraća samo ono što mi drugima dajemo.

... mahovina  je naličila malim srcolikim jastučićima u koje žene zabadaju igle ...

Kosa mu je počinjala rasti odmah iznad obrva, tako da nije ostajalo mesta za čelo.

Ja imam veliku slobodu onog koji ništa nema i mir onog koji je prežalio i konačno se rastao.

Počinimo u tišini i nad mirnom vodom, Zahvalimo udesu za sve zlo i teško nije bilo.

... kao beskrajan okean pred umornom pticom ...

Svejedno je koja je vaša istina, glavno je pronesite je kroz život kao svetinju i ne izneverite svoju dušu nikad.

Tanka je i nevidljiva pregrada što me dijeli od vas, ali zar nij e oštrica mača tanka pa ipak smrtonosna.

Kad gasne svjetlo, svaka je nada bijedna laž i svaka uteha uvreda.

U govoru je bio nevešt, svaki čas mu je nedostajala riječ, ako što biva kod ljudi od djela.

Jedino do Jekatarine ide se pravo! (Jekatarina ... bludnica)

Moj saputnik je imao izgled onih ljudi koji su nezadovoljni provincijom, a za koje nema mesta u prestonici.

A ko tugu leči rakijom taj ne ozdravlja od tuge, nego umire od rakije.






1 comment:

  1. Sŭprugŭt mi i az sme zheneni ot okolo osem godini. Byakhme shtastlivo zheneni s dve detsa, momche i momiche. predi pet mesetsa zapochnakh da zabelyazvam nyakakvo stranno povedenie ot negova strana i nyakolko sedmitsi po -kŭsno razbrakh, che sŭprugŭt mi se sreshta s nyakogo. Zapochna da se pribira kŭsno ot rabota, veche pochti ne se interesuva ot men ili detsata. Ponyakoga izliza i dori ne se vrŭshta u doma za okolo tri-shest dni. Napravikh vsichko vŭzmozhno da ot·stranya tozi problem, no bez rezultat. Stanakh mnogo pritesnen i imakh nuzhda ot pomosht. Dokato razglezhdakh internet edin den, popadnakh na uebsaĭt, koĭto predpolaga, che DR WALE mozhe da pomogne za reshavaneto na brachni problemi, vŭzstanovyavane na razkŭsanite otnosheniya i t.n. I taka, pochuvstvakh, che tryabva da se svŭrzha s nego, sled kato se svŭrzakh s nego, kazakh mu problemite, s koito se sblŭskvam v braka si, toĭ mi kaza, che shte napravi magiya za men. koeto toĭ napravi dobre za men. Nyakolko sedmitsi po -kŭsno sŭprugŭt mi doĭde pri men i se izvini za greshkite, koito napravi, i obeshta nikoga poveche da ne go pravi. Ottogava vsichko se vŭrna kŭm normalnoto. Az i semeĭstvoto mi otnovo zhiveem zaedno shtastlivi .. Vsichko blagodarenie na d -r UOL. Ako imate nuzhda ot zaklinatel, koĭto mozhe da napravi magiya, koyato naistina raboti, predlagam da se svŭrzhete s nego. Toĭ nyama da vi razocharova. Tova e negoviyat WhatsApp/Viber: +2347054019402 ili E-mail: drwalespellhome@gmail.com

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...