Čovek je veran samo sebi ...

Ljubav koja dušu napušta sa prvim znacima pohote.

... oči mu surove i kada se osmehuje ...

Lepota je religija mudracima.

Večnost čuva samo ljubav, jer je ona nalik na nju.

Žena zna, šene uvijek ynaju, makar ništa ne bilo rečeno i prije će pomisliti da jest, nego da nije. (Derviš i smrt)

Što se ne troši ne može ni da nestane.

Možda je najbolje tako, ne očekuješ pomoć, ne bojiš se izdaje. Sam.
Učiniću sve što mogu ne uydajući se u podršku koje nema. Onda je moje sve što postignem i zlo i dobro. (Derviš i smrt)

Njegovi razlozi su bođji, moji - ljudski.(Derviš i smrt)

Često se vrtimo ka vetrokaz i ne možemo da odredimo svoj položaj, izbezumljeni nesigurnošću. (Derviš i smrt)

Ma kakva odluka osim one koja će uznemiravati našu svijest, bolje je od izgubljenosti kojom nas daruje - nerešenost. (Derviš i smrt)

Šovjek je vijeran samo sebi.

... potpuno odbacuje ono što prezire...

Kad bismo svi činili i mislili kao on. Kad bismo govorili otvoreno i grubo o svakoj mani drugog čoveka, kad bismo se zaletali u oči svakom ko nam se ne dopada, kad bismo tražili da ljudi žive onako kako mi smatramo da je dobro, svijet bi postao gora ludnica nego sto je sada.  (Derviš i smrt)

Sećanje - to je samo za srećnike.

U meni se bore budala i genije. Plašim se da će popustiti pametniji.

Nečekajte Godoa. Ima proliv.

Govoriti mnogo da se ne kaže ništa.

U stvarnu istinu se može ući samo srcem, Leona, samo srcam. Logikom i duhovitim rečima, nikako. (Gospoda Glembajevi, M. Krleža)

Da vi stanujete u onoj sobi, vi biste skočili sa svim svojim moralnim autoritetima i citatima zajedno. (Gospoda Glembajevi, M. Krleža)

Iz moje sveske sa citatima


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...