Pesmarica iz prošlog veka '84 - '90 [III]



Ako te nekad naljute ljudi,
Ako te duša gorko zaboli
Ne tuguj. Seti se samo da postoji
neka duša koja te voli.
***
Slušam muziku vetra,
u stvari vetar plače.
Mislim da ga mrzim,
a volim ga sve jače.
***
Lako je voleti onoga koga si mrzeo.
A teško mrzeti, onoga koga si voleo.
***
Ako ga voliš
ti mu dokaži.
Nemoj da se stidiš
kad poljubac traži.
***

Da sam tihi povetarac
šapnula bih reči dve
Šapnula bih tvome srcu
tople reči "Volim te. "
***
Nikada nemoj
suviše voleti
jer će te rastanak mnogo boleti.
***
Koliko te voleh
znaju zvezde male.
Koje su nad nama
to leto sjale.
***
Ponekad vatre znaju da planu
Onda kad spaze suzu na dlanu.
I tada gore uz divlji sjaj.
Za srečan početak i tužan kraj.
***


Jednom kad se zaljubiš
i zavoliš dušom svom.
Videćeš kako će ti biti
kad bude pošao s njom.
***
Voli te mala
što se zagledala u oči tvoje
crne boje.
Svaki je sumrak smiraj radosti.
Jutro je ljubav i procvat mladosti.
***
Sama u noći osećam
kako ljubav mre
lažeš me srce on neće doći
Lažeš jer prošlo je sve
***
Šumica se zeleni
pri tom je i gusta
šaljem ti tri poljupca
u medena usta.
***
Mili Bože, al se usta slade
od poljupca koji se ukrade.
***
Reka Sava tiho teče
tebe sanjam svako veče.
***
Spomenar je knjiga
za svakog i svašta
u njemu se pišu
istinai mašta.

Spomenar je knjiga
puna toplih želja
Uz nju ću se sećati
dobrih prijatelja.
***
Drugarstvom se sreća svara,
ne može se bez drugara.
***
Dok u sebi sviraš džez,
ja ti pišem ovaj zez
Volim tvoje oči čedne
i pljupce slatke medne.
***
Kada vidiš pčelu
na prolećnom cvetu
Ti se seti mene
u dalekom svetu.
***
Uspomena na papiru
ubrzo će da pobledi
Al u srce kad se stavi
duže traje, više vredi.
***
Kada vidiš pticu
da veselo leti
Znaj da će ti ona
poljubac doneti.
***
Putevi pusti nekuda vode
po njima plovi tišina noći.
Kad neko dođe i odmah ode
Zyašto je odna morao doći.
***
Spmenar je mali,
ali mnogo želi.
Da sretna budeš
kroz život celi.
***
Evo mene jedne lole
Upisah se bez dozvole
Kad potrošiš knjigu ovu
Nek ti dečko kupi novu.
***
Ako ti ove tamne noći
u srcu caruje bol i tuga
Okreni brzo, moj broj telefona
u meni zauvek imaš druga.
***
Ti zanš sve čarobne reči
što srcu daju ritam taj ludi.
Razvedriću lice sada
U nama se ljubav budi.
***
Prolazi leto za letom
Sunce greje posle kiše
Ljubavi vladaju svetom
A moje nema više
***
Vetar duva
čljive opadaju
Tvoje mi se
Oči dopadaju
***
Rad je stvorio - majmuna
a ljubav - čoveka.
***
Ne daju mi da te volim
Kažu da za mene nisi
Al kad god sklopim oči
Ispred mene, ti si.
***
Ruža na ruži,
Cvet na cvetu
Ti si mi jedina
Ljubav na svetu.
***
Leti leti listak beli
Pa mi dragog razveseli
Ako spava probudi ga
Ak je budan, poljubi ga.
***
Žalim te momče mlldiću, mladi
Što voliš mene i živiš u nadi.
Žalim te momče  što voliš mene
A moje srce za drugim vene.
***
Volela sam taj osmeh na licu
Mislila sam da je namenjen meni.
Gledala sam te pravo u oči
Mislila sma da se svaki pokret bio moj
Ali iz gomile ljudi se pojavi ona
Lepa i mila
I ja shvatih da je tvoja ljubav njoj namenjena bila.



No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...