Reci 4: Najbrze se putuje kada putujes sam

Modro nebo gori zvezdama
letnja rosa k'o blagoslov pada
noc lagano u nepovrat tece.
Ja bih da se vrati opet ono vece.
Kad si cvrsto pripita uz mene
toplim dahom grejala mi grudi
i neuko ali s puno strasti
ucila se da muskarca ljubis.
Noc odmice, tisina sve jaca
bilo moje dobuje u noci
da sam zvezda sa neba bih pao
topllim dahom da ti ljubim oci.

Kako mogu osecati toliku bol za gubitkom nekoga koga zapravo nikada nisam ni imala.

Rekli su mi: rodila si se sama.
Rekli su mi: umreces sama,
Ali mi nisu rekli da cu
i u medjuvremenu biti sama.

Dosao si da me usrecis za trenutak, a unistio zauvek.

Kada sedis na dve stolice, srce ti je na patosu.

Samo delic onoga sto ti zelim, bice ti dovoljno da celoga zivota budes srecan.

Reci 4: Najbrze se putuje kada putujes sam
Voleo sam je , a ponekd i ona je volela mene - Neruda
"Voleo sam je,
 a ponekad i ona je volela mene"
Pablo Neruda


Ne veruj Bogu, jer i on je mislio.

Svaki pojam u nasem duhu ima nase psihicke asocijacije.

Bice nam lakse ako jedni druge primimo onakvim kakvi jesmo.

Postoji jak, empirisjki razlog zasto bismo trebali gajiti misli koje se nikada ne mogu dokazati.
A to je: zna se da su one korisne.

"Oci moraju biti dovoljno velike da u njih sve stane
i dovoljno duboke - da sve sakriju"
Kleoptara

Lepota je enigma
Dostojevski 

Rec volim suvise obavezuje
zato je nikome necu reci
Ja :) u ranoj mladosti 

Najbrze se putuje kad putujes sam
Marlen Ditrih

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...