Paulo Koeljo...ono što je neizbežno uvek se dogodi

Najbolji je onaj koji najviše liči na kamen. Onaj ko ne vadeći mač iz korica, uspeva da pokaže da niko ne može da ga pobedi.

Sve bitke u životu služe da nas nečemu nauče - uključujući i one koje gubimo.

Izvor slike: saznajlako.com
Strah postoji sve do trenutka dok se ne dogodi ono što je nemonivno. Posle toga ne smemo trošiti svoju snagu na njega. I sve što nam preostaje to je nada da ćemo doneti pravu odluku.

Ne razumem Tvoje odluke. Ne vidi pravdu u Tvojim postupcima. Nisam u stanju da podnesem patnju  koju si mi nametnuo. Okani se moga života, jer sam i ja postao ruševine, oganj, grad. 

Ono što  je neizbežno uvek se dogodi. 

Dobile su sve što su želele, jer nisu bile sputane neuspelim pokušajima iz prošlosti. 

Usredsredi se na trenutke u kojima si uspevao ono što si želeo i ta snaga će ti pomoći da postigneš sve što hoćeš.

Seti se dobrih stvari koje si učinio. One će ti uliti snagu. Učinio sam ih vrlo malo, a ni jedna od njih nije bila posledica mojih vrlina.

Sve što se moglo dogoditi, a nije se desilo, na kraju odnese vetar i ne ostavi nikakav trag.

Život je stvoren od naših stavova. A postoje izvesne stvari koje nas bogovi prigovaraju da proživimo. Nije važno koji j raz

log, i ništa nam ne vredi da se uspinjemo svim silama ne bi li nas mimoisle.

"Ne mogu povratiti ženu, ali mogu da izmenim smer Tvog rušilačkog delovanja. Mojsije je prihvatio Tvoju volju i nije prešao reku. 
Ja ću, međutim, ići dalje: ubij me još ovoga časa, jer ako me pustiš da stignem do kapija grada, obnoviću ono što si hteo da zbrišeš sa lica zemlje i postupiću protiv tvoje volje."

Kao da nas je on zaboravio, moramo i mi njega da zaboravimo.

Ako promenim posao i počnem da razmišljam, uvideću da nisam kadar da učinim ono što želim. 

Jedno dete uvek može odraslog da nauči trima stvarima:

- da bude zadovoljan bez razloga
- da se uvek nečim zanima
- i da ume da zahteva - svim silama- ono što želi.

Sa neba Gospod se zadovljno smeškao, jer to je bilo upravo ono što je on želeo, da svako drži u svojim rukama odgovornost za vlastiti život. Uostalom dao je svojim sinovima najveći od svih darova: sposobnost da biraju i odlučuju o svojim postupcima.

Jedino su muškarci i žene sa svetlim plamenom u srcu imali hrabrosti da se suoče sa njim. I jedino su oni poznavali put povratka ka Nje govoj ljubavi, jer bi naposletku shvatili da nesreca nije kazna već izazov.

Da mu kaže da svaki čovek mora da bira - a ne da prihvata - svoju sudbinu.

Božje milosrđe bilo je bezgranično, a Njegova strogost neumoljiva prema onima koji nemaju drskost da se odvaže.

"Borio sam se protiv Tebe Gospode, ali nije me stid. I tao sam otkrio da sam na svome putu, zato što tako hoću, a ne zato što su mi ti to nametnuli roditelji, tradicija moje zemlje ili ti lično.

-Kako možemo da uradimo nešto nemoguće?
- Naporom i ushićenje.

...ali nikada ne zaboravite jednu stvar: vi ste mnogo bolji nego što ste mislili. Iskoristite šansu koju vam je nesreća pružila; a nisu svi ljudi u stanju to da učine.

Čudo života možemo istinski razumeti jedino ako dopustimo da se dogodi nešto neočekivano.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...