Citati iz moje sveske: Uvod 1988

"Kada se sunce rodi svejedno je da li si lav ili gazela, bolje je da pocnes da trcis"

Zelim da sacuvam citate koje sam zapisivala citajuci knjige - 5 svezaka ako ikada izgubim sveske da imam "rezervu" misli koje sam ugradila u sebe i koje su od mene napravile ovakvog coveka .

Naravno kao svaki odlikas cak i sveska sa citatima je imala uvijac.
Tatjana Dimitrijevic : sveska sa zapisanim citatima 

Deteline sa 4 lista su moji stalni pratioci kroz zivot...
a kao sto vidim sanjala sam oduvek more :) i "Idemo na Ohio" [ ma gde god se to nalazilo :]
Prve stranice sveske - Omiljeni Citati
Prve stranice sveske

Ziveti do poslednjeg dana!
8 Ona je kraj mene tada koracala
Strasna kao leto, pored mirnih vala,
Polivenih toplim bojama i sjajem.
Ducic

 Kada bi zemlja volela kao ja
odavno bi vec zvezda postala!

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...